Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Χουρέμ: Η παραμονή της στο ψυχιατρείο και το μήνυμα στο facebook!

ψυχιατρείο Χουρέμ Meryem Uzerli facebook Είναι ή δεν είναι τελικά άρρωστη η Χουρέμ; Θα επιστρέψει στην σειρά ή όχι;






Επικαλούμενη λόγους υγείας η ηθοποιός είχε ζητήσει να σταματήσουν τα γυρίσματα και πολλοί έκαναν λόγο για πως αυτό προέκυψε για οικονομικούς λόγους! Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Ο σύντροφος της ηθοποιού ισχυρίστηκε ότι η Μεριέμ είναι όντων άρρωστη μιλώντας σε συνέντευξη του. «Όντως έχει πρόβλημα υγείας, βρίσκεται σε φάση θεραπείας και υπάρχει και η έκθεση του γιατρού. Η Μεριέμ δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο για τα χρήματα. Ωστόσο οι υπεύθυνοι της σειράς δεν το πιστεύουν. Ο παραγωγός της ανακοίνωσε να αφήσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου». Όλη αυτή η κινητοποίηση, όπως αναφέρει το περιοδικό Λοιπόν αναστάτωσε την ηθοποιό, που έδωσε σημεία ζωής μέσω facebook γράφοντας: «Αγαπητοί μου φίλοι, λυπάμαι πολύ που έμεινα μακριά σας όλες αυτές τις ημέρες. Πιστεύω ότι μετά από αυτή την περιπέτεια θα βγω ακόμη πιο δυνατή. Έχω δίπλα μου έναν από τους πιο γνωστούς καθηγητές ψυχιατρικής και αυτό μου δίνει την ελπίδα και τη βεβαιότητα ότι θα επανακτήσω τη δύναμη και την ενέργεια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...